15 lutego 2016

Pytanie do Was

Mam pewien dylemat. Jestem trochę do przodu z rozdziałami, bo zaczęłam pisać je długo przed utworzeniem bloga, więc zajmuję się nowymi wątkami. Chciałam Was zapytać, czy nie będą Wam przeszkadzać bardzo brutalne sceny, które mogą się pojawić nieco dalej? Nie chodzi mi tu o fantazyjne gwałty, których opisów pełno w różnych książkach, w tym także w Internecie, i nie wzbudzają już takich emocji, co raczej o akty autokanibalizmu, nabijanie na pal, rozszarpywanie przez zwierzęta, agonie itd. dość dokładnie opisane. Więc jaki jest Wasz stosunek do tego? :)

6 komentarzy:

  1. Widzę odzewu brak... Albo wszystkich wywiało albo właśnie otrzymałaś milczące przyzwolenie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to interpretuję jako milczące przyzwolenie :D W sumie to i lepiej, bo mogę pójść na całość :3

      Usuń
    2. Albo się przestraszyli i uznali: omg spierdalamy. xD Hahah

      Usuń
    3. Żeś mnie pocieszył :'D

      Usuń
  2. Z małym opóźnieniem ale jeśli o mnie chodzi to może być tyle brutalności ile tylko chcesz :) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż na ciebie można liczyć XD Dzięki za wyrażenie swojego zdania.

      Usuń